Emma&Adrian Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Uff ja! Burde lagt meg for lenge siden,er min tur til å stå opp med Adrian i morgen,men har spilt tekken hele kvelden og nå er jeg ikke trøtt engang :S
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Hehe.. Tekken er gøy! Kjæresten skulle legge Matilde i stad og har enda ikke kommet ut fra rommet.. Drittsekken har sovnet:P
Emma&Adrian Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Haha,mannen her i hus har og sovna når han skulle legge mini Jeg også egentlig,mer enn en gang Sånn ca kl 20 på kvelden hehe. Tekken er kjempegøy! Jeg knuser jo alle! Er faktisk veldig god på tekken
Ranveig R Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Jepp! Har akkurat kome heim frå ost-og-kjeks-og-kortspel-og-skravlekveld hos gode veninner, og kan sove til 12 i morgon om eg vil ) Måtte berre sjekke facebook mens eg pussa tenner....
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2009 Hehe, jeg bruker å tape:P Synes Tony Hawk skateboard spillet er morsomt (evig lenge siden jeg har spilt det), og need for speed.. hehe:P
Emma&Adrian Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Spiller ingen andre spill enn tekken jeg Jo mario på Emma sin ds
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2009 hehe:) søtt... Noen ganger spiller jeg mujaffa på 123spill.no Eller spiller socioty life på facebook, eller hva det nå heter:)
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2009 Så koslig, Ranveig:) Gleder meg til mine kommer hjem igjen på ferie! Hvor er du fra? Jeg elsker skrivemåten din:) Har faktisk sagt det til deg før også, mener jeg på..
Emma&Adrian Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Jeg "spiller " fish world på facebook hehe. Og farmville. Ikke så mye farmville nå da,ble litt lei. så nå er det bare de dumme fiskene det går i her hehe-. Må forresten mate di nå hehe
Ranveig R Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Takktakk, koseleg å høyre. Er oppvokst og busett på Sotra (men fødd i Bergen, hadde mine første 5 døgn på Haukeland), men har hatt eit 3-årig opphald på Voss (har nok eit par trekk igjen frå den tida) og eit 3-årig opphald i England )
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2009 Hehe, sikkert lurt:P Synes synd på fiskene dine!
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. november 2009 Såpass ja:) Men nydlig dialekt har du i hvertfall:)
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 8. november 2009 Nei nå er det natta:) GOD NATT, sov godt og drøm søtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå