Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 til jeg får åpnet sidene her på BIM. Merket det for noen dager siden.. Innbiller meg at noe var endret da, for reklamen øverst kommer opp, men ingenting annet før det har gått ja, 6 sekunder. Andre som har det slik, eller er det pc`n min? Det blir ikke slik på andre nettsider...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Min tar evig lang tid når jeg skal svare på innlegg noen ganger. :s Grunnen aner jeg ikke.. Kanskje bim har lagt inn en pustepause..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg sliter med det samme på denne siden. Og at av og til henger det seg helt opp. Og da nytter faktisk ikke annet enn å slå av hele PC'en og starte på nytt. Og så opplever jeg at når jeg skal scrolle ned over siden, så blir der bare striper. Det går ikke. Dette også er et sånt fast oppheng. Da hjelper det som regel å trykke F5. Og så opplever jeg at jeg ser der er kommet svar til et innlegg, men når jeg går inn på innlegget, så er ikke svaret der. Da går det en tid før jeg får lest akkurat det svaret. Mange rare ting, og dette skjer ikke på de andre fanene jeg har oppe på nettet. Kun denne siden her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå