Gå til innhold

Ekkolodd i rompa - er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo foreslå at jeg kunne operere inn et ekkolodd i rompa for bedre stimuli. Er det slik å forstå at evigvarende ekkolodd gir økt orgasmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke normalt med mindre du er en ørn.

Skrevet

Litt snarlik en ørneass faktisk....

HI.....

Skrevet

men du HI.. Har du sett størrelsen på et ekkolodd?

La meg si det sånn, du får ikke noe mer oppi.. eller ut for den sagt skyld.

Skrevet

Mer som et digitalt ørnehull tror jeg..

HI

Skrevet

Jeg HAR et ekkolodd i rumpa! Det fant jeg ut på en ultralyd. Jeg hadde en bukoperasjon nå i høst og tror du ikke mannen spilte meg et puss..han hadde bedt legen om å sette inn et lodd i samme slengen, fordi han ikke følte seg kapabel til å gi meg en så sterk orgasme som han ønsket.

Du kan tro jeg ble sjokkert under ultralyden! Altså: " Nå skal vi se her...jeg ser en mørk skygge litt nedover her..Ah! Du har fått satt inn et ekkolodd?"

Så husker jeg ikke mer fra den timen, for å si det sånn. Månelyst ble det da jeg kom hjem!! Men mannen forholdt seg rolig og viste meg en nettside jeg har fått en veldig glede av, ekkolodiskeorgasmer.no, og etter dette har sexlivet nådd uante høyder!

Så, etter min erfaring, vil jeg gjerne få anbefale dette på det sterkeste, det fungerer! Og vi er mange med meg, på ekko-hohoirumpa kvinnegruppen.

God natt!

Skrevet

Veldig glad for tilbakemeldingen. Alltid så greit og få høre noens erfaringer rundt slike flaue tema. Men så har jeg et dilemma, ettersom at jeg reiser endel gjennom jobben, og er litt i tvil på hvordan ekkoeffekten utarter seg i kontroller osv..... - og ikke minst om det klør og lager ufrivillige rektumlyder....ja,ja... må vel bare kjøre på da..

HI.

Skrevet

Om du har noe implantert i kroppen din som gjør at du foreksempel alltid vil pipe i metalldetektoren på flyplasser så kan du få et brev fra legen din som du kan vise til vaktene, der det står at du har metall i kroppen som ikke kan fjernes, så det burde ikke være noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...