Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Sambo og jeg kranglet her forrige helg,og han endte opp med å slå til dataen min,midt på tastaturet slik at det ble en fordypning,på en måte. Og nå virker "mellomromstasten" og noen av de andre tastene bare av og til,og derfor mener jeg at han skal kjøpe ny til meg.Er det feil av meg?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Nei til at jeg kan forlange det,eller nei til at det ikke er feil av meg?..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Det han har ødelagt, må han erstatte!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Nei,har ikke barn sammen,hvordan det?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Hva kostet dataen? Jeg ville brukt forsikringen og latt han betale egenandelen.. Om dataen kostet mer en 2-3000.. Om ikke kan han like gjerne kjøpe ny.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Jeg mener at han må erstatte det. Er det et tastatur han har ødelagt, til en vanlig stasjonær pc, eller er det tastaturet på en laptop slik at han har skdet selve pc'en også? I tillegg ville jeg seriøst ha revurdert forholdet til en mann som reagerer med å ødelegge ting...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Er du våken eller?? et TASTATUR er ikke "dataen" og et TASTATUR koster bare noen hundrelapper. Men dere to, HI, skaff for all del ikke barn, mennesker som ikke kan krangle uten å bli fysiske bør ikke bli foreldre. Hvis du faktisk lurer på om han må erstatte dette eller ikke, så er de kanskje ikke "liv laga" eller?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Det kommer kanskje an på hvorfor han blei sinna og slo i tastaturet? Terget du han så han blei forbanne, er du ei kranglebøtte..kan jo ikke vi som sitter her vite Å si at du burde revurdere forholdet blir for teit, men er vel en helt vanlig kommentar fra jenter her inne når noen gjør noe sånt...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 Hvorfor bor du sammen med en som ikke kan kontrollere seg da?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #13 Skrevet 8. november 2009 Jeg har problemer med å skjønne at samboere har dine og mine penger jeg...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #14 Skrevet 8. november 2009 Og når han blir så forbanna at han drar til henne, er det fortsatt hennes egen feil da eller? Eller hva om de får unger og han drar til dem? Er det ungenes feil eller kanskje hennes som ikke har oppdratt dem skikkelig? Jeg har en inngrodd skepsis til folk som ikke kan håndtere sitt eget sinne uten å bli fysiske. Svært ofte vil dette problemet bare bli verre etter hvert. Fra å slå til og ødelegge ting går man over til å dra til folk, og terskelen for å slå blir lavere etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #15 Skrevet 8. november 2009 Samboeren min kasta en gang telefonen min på flisene i gangen. Det tok meg et halvt sekund å sende han på expert for å kjøpe ny, hvilket han jo gjorde. Så ja, du kan absolutt forlange at han kjøper ny data til deg. Basta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå