Gå til innhold

Har dere hatt en fin dag jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld, eller natt rettere sagt:-)

Har dere hatt en fin dag? Jeg sitter nå oppe etter at hele husstanden sover. Er rastløs og venter på fødsel. Innrømmer at jeg i dag har følt meg en smule full av hormoner:-) Nå er jeg skravlesyk!! Andre en meg som er det, og kanskje venter på fødsel i tillegg? Dette innlegget ble jo helt på trynet. Hva kjeder meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda hatt en helt grei dag. Sitter oppe med min kolikkbaby, som sover??? Noe som er uvanlig på denne tiden av døgnet. Så jeg sitter her og bare venter på at uroen skal komme, men krysser fingrene for at den ikke gjør det!

Når har du termin? Min snuppe er 2 mnd :-)

Spennende å vente på fødsel, men er glad det er overstått :-)

Skrevet

ikke fin dag. Influensa og dritt. Håper de er friskere i morgen....

Lykke til med fødsel.

Skrevet

Uff, kolikk hørtes ikke bra ut! Krysser fingrene for at hun sover godt videre. Jeg har sluppet kolikk til nå. Har tre fra før, og nå har jeg termin den 18. Jeg gruer meg skikkelig til denne fødselen. Burde jo hatt litt roen på det etterhvert, men har aldri gruet så mye som nå. Gleder meg til det er over :-)

Skrevet

Takk for det:-) God bedring med dere og håper dere blir fort friske.Han minste min på 15 mnd hoster en del nå hører jeg. Følte han var litt varm og pjusk tidligere i dag, men han hadde ikke feber. Håper vi slipper unna :-)

Skrevet

Jeg har hatt en utrolig bra dag! Begynte med å vaske rundt rommet til min kjære datter, og ha kvistlakk på kvistene på panelet. Etter en god frokost dro vi i stallen, hadde en flott stund sammen på ridebanen. Hjem til svigers for å spise pinnekjøtt til middag, deretter hjem for å se skal vi danse og sløve litt på sofaen før jeg smurte på grunning på panelet, og malte de tre andre veggene i en farge som viste seg å være skikkelig fin! :)

Nå sitter jeg her og koser med lille pusekatten min(han ligger så og si på tastaturet!) og hører på musikk! :)

God natt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...