Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jeg er blitt forlatt av min mann,elsket han så utrolig mye og trodde vi hadde det fint før han plutselig sa han skulle flytte for seg selv for noen uker siden. Så nå er jeg alene med babyen på 5 mnd og han sier han vil ha henne i helgene og ha samvær. Jeg ammer og blir kvalm og dårlig når jeg tenker på at jeg må sende henne fra meg nå Alt jeg vil er at vi skal ha det som før han reiste og være en familie..Men det vil jo ikke han og jeg har det alt for tungt med å sitte alene her og savne han og ha kjærlighetssorg og ser bare mørkt på fremtiden.. Bare gråter hver eneste kveld.
Tommage♀♂ Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Klem til deg! Men det er vel ikke normalen at så små barn sendes på overnatting om de ammes. Sjekk opp reglene for dette!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Skaff deg advokat asap! Og nei, du skal ikke sende fra deg barnet så lenge du ammer, og babyen er så liten!!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Samvær med overnatting, er ikke vanlig før ungene er ca 1 år. Amming har ingen betydning. Det er alderen til barnet og barnets behov som teller. Ikke hva far vil.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Samvær kan han jo ha, men da hos deg. Mener at reglene er slik at man ikke skal kreve at barn under 3 skal bo 2 steder. Så lenge du ammer vil han uansett ikke kunne kreve å ha henne hos seg. Det kan du være bra sikker på. Ting kan fortsatt ordne seg for dere. Det er en påkjenning for mange forhold å få barn. Man mister lett hverandre. Særlig mor endrer seg og flytter fokus over fra kjæresten og til barnet. Mange menn takler ikke dette så godt, selv om de ikke kanskje skjønner det helt selv. I deres tilfelle har nok han gått for lenge uten å gripe tak i at han skled vekk fra deg. Og du har kanskje ikke merket det heller fordi du har vært litt opptatt på din kant. Og skulle dere ikke finne tilbake til hverandre, så får du helt sikkert et flott liv likevel. Bare litt annerledes enn hva du hadde forestilt deg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Men faren sier at det er til barnets beste at hun får tilknytning til han så tidlig som mulig, Han er veldig sur i tlf og sier han flytter til utlandet hvis han må betale mye i bidrag. Også skylder han meg over 10.000 jeg lånte han men vet ikke om jeg får de nå. Han sier han skal ha det skriftlig fra helsesøster og lege hvis de syns det er for tidlig,
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Takk for svar fra dere:) Det er så godt å lese det. Ja jeg har hatt masse fokus på babyen men jeg elsker han og han er en veldig god person,men syns han er så annerledes nå etter han flyttet ut. Jeg vil mer enn gjerne ha han tilbake og ha de sånn vi hadde det før. Igjen tusen takk,føler meg helt alene for tiden og ingen å snakke med etter han flyttet.
Gjest Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Ha ha Han synes det er barnets beste å få en tidlig tilknytning OG han vil flytte utenlands om han må betale bidrag, For en idiot! Han har ingen sak, og du har visst ikke gått glipp av noe særlig. Jeg vet ikke om det er noen trøst, akkurat, men det finnes bedre menn der ute.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Ja håper virkelig det fins bedre der ute..Vil gjerne treffe en av dem. Må bare vente til jeg slutter å elske han, hvis jeg noengang klarer å slutte.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Huff, du har vondt kan jeg tenke meg. Jeg tror jeg ville kontaktet familievernkontoret. Kan være veldig godt for dere begge å ha en nøytral person tilstede når dere skal snakke sammen. Det er klart at det er bra for babyen å få tidlig tilknytning til far, men det betyr ikke at han må ha henne hjem til seg og overnatte. Han kan være hos dere, og når hun blir større kan han ta henne med seg ut på tur og lignende, eller ha henne på dagbesøk i noen timer. Du kan fortelle ham at i disse influensatider er morsmelk den beste beskyttelse for et barn under 6 mnd, og at det beste for barnet deres er at hun får det fra deg så lenge som mulig. Samvær kan han alltids få, men at det skal gå ut over ammingen er helt utelukket! Håper det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Takk for det:) Ja har det ikke så lett for tiden,men takk for alle rådene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå