Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 .....at de virkelig gode menneskene her i verden dør så alt for ung, men de værste menneskene lever til de er over hundre. Folk som misbruker barn seksuelt er værste sort, og det er urettferdig at de får leve et så langt liv. Verden er så jævlig urettferdig!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 fra sinober.blogg.no sine kommentarer Birgitk 06.nov.2009 kl.18:46 Drøm I min drøm sitter en vakker jente hjemme og legger planer for helgen. Treff med venninner og kanskje en konsert. I løpet av helga en tur ut i regnværet. Med kamera,- om hun har lyst. Eller kanskje hun heller vil ligge på sofaen og se film... Store bekymringer har ikke jenta i denne min drøm. Hun er 18 år. Denne jenta tenker jeg så mye på. Mine venner snakker om og tenker på henne. Barna mine og deres venner snakker og tenker på denne jenta. Mange, mange mennesker tenker på denne jenta. Jenta som har fått mange, mange, mange til å reflektere over eget liv. Til å bli blodgiver, til å bli donor, til å bry seg... Denne lille, men STORE jenta! Drømmene mine kan ingen ta fra meg. Drømmene dine kan ingen ta fra deg. Varmeste tanker til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå