carmelasoprano har født:) Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Luer på hvordan andre gjør dette?
mamsen=) Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 duplovar ikke dumt! tror jeg også skal gå for det..
Libido- Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Etter tips på dib så skal jeg kjøpe duplo zoo og dele opp. Så blir det litt snop på lørdager og aktiviteter på søndager. Kino, badeland, tur, fjelltur osv.
Ranveig R Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Julekrybbe (ungane er 2 og 4 år) Eg held på å strikke figurar, og ungane skal få ein ny kvar dag. Får stallen 1. desember og Jesusbarnet 24. Dei får trekke annankvar dag, og har ein annan adventskalender på deling, slik at begge får trekke noko kvar dag. Den andre er eit juletre i filt, som utover i desember blir pynta med juletrepynt i filt, stjerna kjem på julafta. Her er dei første figurane til julekrybba: http://www.facebook.com/photo.php?pid=4418075&l=0ad14d3935&id=670782526
StorkeMammaen Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Nå gir ikke jeg kaalender i år, er bare 10 mnd, men tips jeg har plukka opp og lagra opp gjennom: Duplo - som nevnt over. Dele opp litt store serier. Gi lekekjøkken 1. des og ting til det de neste dagene, som kjeler osv Gi adventsgaver istede, altså en gave hver søndag når man tenner lys. Et år fikk vi barna playstation. Tror vi var de siste i hele verden som fikk det! Og alle vi tre barna ønska oss det. Mamma sparte på det i foghold til 3 pakker hver dag. Da var jeg 16, de andre et par år yngre. Kommer selvfølgelig ann på hvor store barna er, men annenhver dag går også ann. Aktivitetsgaver, f.eks pakke inn en pose med nonstop, for da skal dere lage/pynte pepperkakehus e.l. Dra på skøyter, gårdsbesøk, lage dorullnisser?, trolldeig. Hehe, husker ett år som vi våknet på morgenen, og sto opp til 3 twist på hver knagg. Tror vi var skuffa et halv sekund, før vi skjønte at det var ganske greit med en twist til frokost!! Lykke til!
Kakeåndsen Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Har jenter på 2,5 og 4 år de får: - perler og brett - glitterlim - såper - hårstrikker - dvd - bøker - litt godteri - leppomade Generelt synes jeg at småjenter er ganske enkelt å kjøpe til.
MathildeC Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Jeg har mye liggende, så må se litt mer på hva jeg har, men planen er å dele opp et tesett og gi en del hver dag. Og andre smågaver (glanspapir o.l), og kanskje en litt større en siste dagen (he he tenker faktisk på et par crocs sko..) Hun er 2 år og 5 mnd i desember måned.
lure Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 -sokker -en liten boks til og ha fluortab i -"in my pocket" dyr, deles opp -kino/teater bilett, må se hva som kommer -peppekakebaking -tur i skogen med bål, se an været -lage julekort og sende. -1 juletrepynt på lille julaften som hun kan henge på treet. -litt godt på lørdagene -1.des 1 stjerne til å henge i vindue sitt. - jente-tur på kjøpesenteret/byen, bare oss to og hun bestemer hvilke butikker og tid. Kafebesøk og bare kos. Fri fra bhg og vi har hele dagen sammen. det jeg kommer på i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå