Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Vel, var ikke direkte søling, men jeg var så dum. Hadden en brus i veska. Tok den opp og skulle åpne den, med laptopen på fanget. Selvfølgelig har flasken blitt ristet, for jeg har løpt en del i dag. Og det som hendte da jeg åpnet, var at brus sprutet ut. Ble litt søl på pc min, men fikk tørket fort. Og nå er noen av tastaturen blitt "seig". Altså, når jeg skriver, så klare jeg ikke å trykke dem ordentlig ned....føles det ut som. Dritt!!!
FuckFace Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Ja, det var litt tregt å lese, men det gikk greit..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 er det litt seigt og trykke de ned nå, skal jeg garantere deg at i morra, da sitter de fast...det samme skjedde meg en en gang, på den stasjonære,men da var det jo bare å bytte tastatur,verre er det med bærbar...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 jaja, f....og. Få vel prøve å finne en måte å "rense" det på. En ting er hvertfall sikkert. Skal aldri mer drikke brus i nærheten av pc. Aldri mer.
mamarama og lille banan Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 Min forrige laptop tok harpen fatt av samme årsak...men da var det ganske mye søl...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Det ble ikke så mye søl, bare litt. Men nok til at det ble klissete. Laptopen funker fint, bare tastaturene som er litt seig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Du kan jo ta av knappene og prøve å vaske med en veldig tørr våt duk om du skjønner =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå