LineBA Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 I natt er natten - nå er det slutt på natteflaske! Etter 7mnd med søvndepriverende terrorismevirksomhet er det slutt! Viljesterk Natt-terrorist vs Mammadamen. It's showdown-time! Prøver å kvinne meg opp her, og tar gjerne imot støtte om det er andre der ute som har klart å få til dette... Satser på å få det overstått i løpet av en natt eller to, så det ikke går utover eldstemann som skal på skolen og som kommer til oss mandag ettermiddag. Så får heller Farmor passe terroristen litt på dagtid så jeg får sove. Høres hvertfall ut som en god plan, synes jeg, men det gjenstår å se hvor god jeg synes den er med en gutt som står og HYYYYler i senga kl fire i natt... Jeg har hvertfall bestemt meg for å prøve!
Mammasine Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Lykke til! Står han i sengen altså? Og er bare 7mnd? Vårt lille puppegærne gull flyttet tidspunkt fra å spise første gang etter leggetid fra 00.00 til 06.30 på 2 netter! Det var et par oppvåkninger, men hun sovnet greit med litt kos og sang, og det gikk så mye bedre enn forventet! Håper du oppdaterer oss
LineBA Skrevet 8. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2009 MammaDamen - NatteTrollet: 1 - 0!! Var vel oppe ca 7 ganger og dytta sutt og sa nattnatt, og hadde ørepropper hele natta. Men han ga seg rimelig fort, synes jeg! Endel hyling, men ikke så mye som jeg hadde forventet. Han er ekstremt viljesterk, så jeg hadde sett for meg timevis med hyl og skrik. Men det var vel toppen ti min av gangen - tror jeg. Lot være å se på klokka for mye for ikke å deprimere meg selv;-) Hadde bestemt meg for at alt før kl 6 er natta, og morgenen kom faktisk ikke før kl 8! Da sto han blid og fornøyd og sa "Eieiei" - Heiheihei mamman min, nå kan vi stå opp:-D Varmet flasken hans og koste oss med en ordentlig frokost-flaske i senga, før mamma fikk tekoppen sin. NÅ kan dagen begynne! Og måtte det bare fortsette - prøver å ikke ha for høye forventninger til natten som kommer, men ser jo at det nytter! Takk for støtte - utrolig hvor mye det betyr! :-)
Mammasine Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Så bra! Dette går riktig vei! Til oppmuntring; 4. natta her og søvn fra 19. til 06.20 uten en eneste oppvåkning. Så deilig! Oga absplutt verdt litt skriking den førsta natta. Håper det går fint igjen i natt, for dere og for oss!
Collette Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Så bra! Vi har holdt på i åtte netter og i natt sov han 11 timer i strekk! Jeg trodde helt seriøst at han var død og måtte opp for å sjekke tre ganger. Min er snart 10 mnd. Hold ut! Det blir bedre:)
Mammasine Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 hehe, jeg trodde også hun var død! jeg måtte bort med håndspeilet foran munnen hennes for å se at hun pustet, hun lå helt stille. ikke sammenhengende søvn her heller, selv om barnet nå sover!
LineBA Skrevet 9. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2009 Yes!! MammaDamen - NatteTrollet: 2 - 0! I natt var det helt stille helt til kl 0530! Ikke en eneste dyttesuttetur engang! Gråt et kvarters tid kl halv seks før det ble stille igjen, og våknet ikke før i halv åtte tiden. Fortsetter dette kommer jeg til å være i himmelen søvnmessig! Håper det, for i dag kommer skolegutten til oss, og da er det greit om ikke han mister nattesøvnen pga lillebror... Takk for støtte og oppmuntring - det er SÅ viktig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå