Gå til innhold

Vanskelig mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, mannen min er så vanskelig noen ganger. Han har lett for å henge seg opp i bagateller som han maser og gnåler om lenge, så blir jeg irritert og vi begynner å krangle. Deretter blir han langvarig sur, og nekter å snakke med meg. Utrolig slitsomt. Jeg er dessverre ganske hissig av meg, men det går fort over, og da er jeg ferdig med det. Men da er han blitt suuuuuuuuuuuuur!

Noen med lignende erfaringer? Hva skal man gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??!! Det der er jo vår situasjon på prikken likt! Jeg er hissig og kan lire av meg noe unødvendig bare for å få det ut, mens han da gnåler om det og kan være sur i evigheter...

Så altså har jeg lignende erfaringer, men ingen gode råd til hva man kan gjøre, dessverre.

Håper det dukker opp noe lurt i denne tråden:)

Skrevet

Prøv time out.

Hvis mannen din begynner å gnåle om et eller annet du vet kommer til å irritere deg over og hisse deg opp over, så avslutt diskusjonen. Mannen din må være med på det, og skjønne at når du sier timeout så er det slutt...hvis ikke går det gæli.

Hvis begge respekterer spillereglene, så hender det ofte at man roer seg litt ned på hver sin side, får tankene over på noe annet, og så er det lettere å evt. komme tilbake til temaet senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...