Gå til innhold

Julekjole


Belize

Anbefalte innlegg

For oss som kan føde på begge sider av jula, og som skal på julebord sannsynligvis før babyen kommer ut, lurer jeg på om noen har tips om steder man får kjøpt rimelige kjoler som er litt fine. Jeg bruker ikke å kjøpe kjoler til 1000,- til vanlig og har ikke tenkt å punge ut med så mye for å bruke kjolen 2-3 ganger... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hjelper ikke deg nå, men jeg har en nyyyydelig kjole fra forrige graviditet, som er fra H&M!! Alle som ser den må sukke litt;) Det jeg ville si er at du kan definitivt få tak i fine kjoler deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det hjelper ikke så mye nå ;) Var det en gravidekjole, eller en "vanlig"? Jeg har et par sommerkjoler som passer veldig bra i sommer, men kan ikke gå med de på julebord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en kjole på Kappahl, vintage collection, svart med strikk under brystene. Satt fint, og jeg har stooor mage! Den kan nok fint brukes etter fødselen også. Kostet bare 499,- Jeg meldte meg inn i Kappahl-klubben og fikk dermed 25% rabett på den i tillegg!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en ammetunika/kjole fra boob i sort. Deilig å styre med å løfte kjolen i julesesongen... Den er ganske utringet og har et bredt strikkbånd under brystene. Lange armer. Blir fin med litt stæsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...