Gå til innhold

Formen da jenter?? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres om dagen?? :) Jeg må si at jeg er i relativt god form,går 1 lang tur om dagen som regel. Og gjør ting i heimen som jeg har gjort hele tiden.. Vasker å styrer! Men - Må jo ærlig innrømme at jeg er skikkelig lei den store magen,er såå mange ting jeg gleder meg til å gjøre uten magen!! Ligge på magen, hoppe & sprette, leke å hærje skikkelig med vesle jenta på 3. Og ikke minst ha sex igjen :P Hehe. Har klart meg fint igjennom hele svangerskapet,men nå på slutten blir det lite av sexen gitt,magen er såå i veien syns jeg at det er ikke gøy engang!

Ellers har jeg mye kynnere og vondt i korsryggen. Håper det er med på at jeg ikke må gå over tiden iallefall ;) Og et skikkelig press mot bekkenet, noen ganger føles det ut som han rett å slett er på vei ut. Eller ligger å vrir seg rett innenfor musa! Flere som opplever dette??

Uansett så vil jeg ønske alle dere november mammaer masse lykke til når dagen deres kommer :-)) Nå er det ikke så lenge igjen til det er våres tur!! Blir spennende å se hvordan den lille i magen ser ut.. Kose å lukte på h*n! :-)) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 15 dager igjen og formen er fin. Har trent hver dag til nå og føler meg pigg. Men blir fortere sliten nå enn før, får liksom ikke fylt lungene skikkelig med luft.

Og ja, jeg kjenner meg igjen i det du nevner. Gleder meg til å få babyen og kroppen min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...