Gå til innhold

Åhh, jeg er så LEI!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av den pokkers jobben til samboeren!! Han jobber turnus og er borte fire uker i slengen. Vi har en sønn på to år og jeg er gravid, mangler energi, er trøtt og kvalm hele tiden. Har klaget i ET ÅR NÅ, men han er visst ikke villig til å gjøre noe for å få det bedre :-( Vi bor 200 mil unna familien min, pga. at HAN vil bo her. Han har noe familie her, men dem er det ikke noe hjelp å hente hos. Jeg vil flytte hjem :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh kjedelig, og skjønner deg godt! Vet han for sikkert hvordan du har det når han er borte?

Jeg ser jo samme løsning som det du gjør, flytte til dit hjemsted og han kan fortsette i jobben. Familien er det viktigste og noen ganger må man ta kjipe valg, i dette tilfelle for han. Eller så får han finne seg en jobb på stedet dere bor nå.

Du har min støtte! :)

Skrevet

huff...stakkers deg :( jeg vet hvordan du har det, mannen jobber på båt og vi har to tette barn med 15 mnd i mellom. Jeg trodde det var slitsomt å GÅ gravid, men det var ingenting i forskjell å ha to tette for å være ærlig... det er min mening da, jeg er veldig glad for mammaen min hjelper meg en del i helgene å sånn... så håper du kan få flytte hjem, hvis det er det du vil. Viskal flytte tilbake til min hjemby etterhvert.. gleder meg masse til å ha alle i familien i nærheten som kan avlaste meg når jeg trenger det:)

Masse lykke ti! håper det ordner seg:)

Skrevet

Han vet ja, vi krangla nettopp over tlf om nettopp dette.

Han har lovet siden for et år siden, at når han steg i gradene (som er nå i november), skulle han gjøre det han kunne for å få en annen stilling som gjorde at han kunne være kortere borte av gangen, men han har ikke startet den prosessen ennå engang...

Huff, har en skikkelig møkkadag i dag, det var godt å få en liten utblåsning her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...