lillevanilje Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Hei, Det er så mange oppfinnsomme og driftige damer her inne at jeg tenkte dette var et forum som egnet seg til å spørre om tips til utdrikkningslag Jeg er forlover til min kjære venninne som skal gifte seg neste sommer og blir veldig glad for alle typer tips! Det skal være i Osloområdet, og jeg vil gjerne ha både stedsspesifike tips og mer generelle artige påfunn. Utgangspunktet er at det skal være en hyggelig dag for bruden og ikke er utdritningslag. Håper noen kan hjelpe. Klem fra lillevanilje
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Google utdrikningslag så kommer det opp masse forskjellige ideer. Utrolig mye man kan finne på!
Studine mevik Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Det viktigste er å finne ut hva bruden skal gjøre for å tjene opp "drikkebonger" for kvelden. Bruden må ha noen oppgaver i løpet av kvelden som siste spikk før hun skal giftes. Hvis bruden er litt sporty så er det jo veldig moro med noe ekstremsport av noe slag. F.eks: Fallskjermhopp, paragliding, rafting, fjellklatring. Vet ikke om noe spesifikt i oslo siden jeg ikke bor der, men det er nok flere muligheter. En artig ting å gjøre er å gi bruden litt penger og sende henne på fretex for å kjøpe kveldens antrekk. Selv for en 50lapp så kan du faktisk få et ganske fint antrekk på en god dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå