Gå til innhold

Studentmamman blir tobarnsmor! (sånn ca?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så hyggelig!

Nei, det roet seg utover ettermiddagen, og i natt har jeg bare hatt en "runde". Hadde også noen tak på formiddagen, og litt murrring i kveld, men myyyyye bedre enn tidligere!

Så da funker kanskje tabletter og hvile? ;)

Hehehe... Venter og ser det an i noen dager til, for det kan jo virke som om det holder på å gi seg.

Og så var det en her inne som sa at hun fikk slike symptomer da hun hadde UVI i sine svangerskap. Jeg fikk jo påvist bakterier i urinen, men de skulle sende den til dyrkning. Så kanskje det kan være det?

Men jeg er fortsatt bekymret, så hvis det ikke gir seg, reiser jeg ned en tur. Men godt å vite at det bare er 2 min å kjøre.

Og med deg? Hvordan går det?

Skrevet

Hei! Godt å høre at det har roet seg litt! Hvilke hjelper nok mye! Det har hvertfall hjulpet en del her. Men med en gang jeg blir sliten og litt stresset kommer de. Hadde masse igjen igår kveld. Er ikke kjempevonde sånn som dine, men blir utrolig sliten og det er utrolig ubehagelig. Skal heldigvis til jordmor på sjekk snart og har 3 ekstra ULer i svangerskapet, så det er litt betryggende.

Jordmor sa til meg at det kunne være UVI hun også, så hun sjekket urinen min når jeg var der, men var ikke antydning til noen ting. Får håpe det er noe sånt da, egentlig, så du kan få behandling. :) Må være både slitsomt og skummelt og gå rundt sånn. :(

Ikke ha høy terskel for å ringe føden hvertfall! Jeg ringte ned noen ganger i forrige svangerskap, fikk alltid komme ned på sjekk og det var så beroligende. :) Og OM det skulle være noe er det jo viktig at de finner det ut så tidlig som mulig. :) Krysser fingrene for at de snart er på retur, jeg!

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Godt å høre at du føler deg bedre når du tar det med ro. Husk det, og lytt til kroppen din.

Jeg merker jo ingen umiddelbar forskjell, men har uansett bestemt meg for å ta det mer med ro. Fra 20. desember tar jeg permisjon! :-D

Bestemte meg for det i går. Hadde egentlig ikke tenkt det, så gubben skal ha hele permisjonen, men siden jeg har opparbeidet meg 30 ekstra studiepoeng dette halvåret, kan vi gå hjemme begge to, uten at vi taper noe på det.

DEILIG! :-D

En slik sjanse får man ikke mange ganger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...