Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Spør her siden det er så lite aktivitet på vognforumet.. Hvordan vogn har dere? Merke, gammel, prisen. Hvor gammel er barnet? Er dere fornøyd? Og hvordan terreng triller dere i?
Månefeen ♥ Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Vi hadde Emmaljunga Edge Duo fra fødsel, så gikk vi over til Emmaljunga Cangaroo nå nylig. Planen var egentlig å bruke sports delen på Edge'en men jeg synes den blir altså stor og tung. Så derfor valgte jeg en lettere vogn med tre hjul. Triller mye på grusveier, stier, asfalt og butikker.. veldig variert så trenger robust vogn. Valgte Cangaroo også fordi jeg gikk over til sports vorgn litt tidligere, ved 5mnd. Hun er kjempe lei av å ligge, klager med en gang hun våkner, og sportsdelen på Edge er ikke stødig nok til henne foreløpig. Hun elsker den Og jeg elsker den Men må si Edge Duo har vært veldig riktig for oss når hun var mindre! Også fordi vi kjøpte ny bil med litt mindre bagasjerom, så det er et pluss at den blir så liten sammenslått. Hva med deg da HI?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Har ikke kjøpt vogn enda, men skal snart.. Derfor jeg spør her etter erfaringer, og hva slags vogner folk har.. Sikler på emmaljunga duo, men er ikke helt sikker enda..
Månefeen ♥ Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Tror ikke du vil angre om du går for den Kjenner flere som har smart duo, men den er ikke like solid og kan ikke måle seg med funksjoner. Vi skal beholde cangaroo, og bruke citybag til nestemann. Det er utrolig robuste vogner. Så på mange merker før jeg bestemte meg for å kjøpe en emmaljunga til
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Emaljunga duo edge til begge barna. Suveren med stor bagvogn som barnet kunne ligge i til ca 1 års alder og sportsdel som var stødig og suveren i resten av vogn tiden, barna kunne ligge i denne i sovetiden hele perioden vi hadde behov. Kjøpte i tillegg en BabyDan sportstrille til kjøpesenter og ferie bruk. Har ikke hatt behov og ønske om flere vogner. Skulle jeg hatt flere barn, ville jeg brukt vognen om igjen, men nå legger jeg den ut for salg. Har vært superfornøyd med mitt valg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Når man kjøper en kombi vogn, får man med sportsdelen? Eller må denne kjøpes senere?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Hmm. Jeg er den med Emmaljunga Duo Edge og det er vel en kombivogn? Uansett, der var det med sportsdelen og jeg betalte 7000 for hele vogna.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 På kombivogn setter man bagen inn i sportsvogndelen, så den følger med ja. Og den følger normalt også med på duovogn
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Det er en duovogn(ligger jo i navnet på vogna....)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Man lærer noe nytt hver dag, og jeg blir forvirret av det her kombiduogreiene.. Har entret en ukjent verden!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #12 Skrevet 7. november 2009 Jeg med Emmaljunga Duo Edge vogna. Vogna bestod av skikkelig dypvogn, når vi var ferdig med den, hektet vi av denne og satte på sportsdelen. Begge deler seperat, ikke type bag man satte inn i sportsdelen. Jeg har iallefall vært superfornøyd med min, men er nå ferdig med vognbruk og håper på å få solgt den.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #13 Skrevet 7. november 2009 Har Simo Duo 08-mod, med vendbart understell, den koster 6 400,- Har brukt den fra nyfødt. Bagen ble brukt til han var 6 mnd, den passet fortsatt da, men han ville sitte mer opp å se. Med det vendbare understellet er det lett å snu sittestilling når man er ute å triller, noen ganger vil ha sitte sånn at han ser mer framover, andre ganger vil jeg ha han mot meg, slik at jeg ser han. Han er nå 10 mnd. Triller både i by, og på "landet" med både asfalt og grusveier. Den er litt stor å ha med på shopping, så jeg har en mindre vogn jeg bruker da.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #14 Skrevet 7. november 2009 Har en emmaljunga mondial 2009 mod. Den kostet 8000,- kr. Min er 6 mnd. Er kjempe fornøyd. Triller mye tur ute. Nå er det snø ellers grus. Ellers noen turer på senter. Like god å kjøre uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå