Gå til innhold

Klager dere på festbråk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrudde nettopp på musikken i gata her.. Hører såvidt tv'n..

Heldigvis tror jeg Iris sover godt og ikke hører det.

Men jeg får ikke sove i sånn bråk, så lurer på å klage hvis de fortsetter til 2300..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er skikkelig ekstremt så kunne jeg kanskje funnet på å klage..

Men for det første så er jo ikke klokken mer enn halv 9! - jeg hadde ikke planlagt å ringe kl.23.00 akuratt....!

For det andre så er det jo forskjell på høy musikk og fyllebråk med hyl og skrik da..

En annen gang er det kanskje dere som skal ha fest?

Skrevet

hvis det fremdeles er bråk kl 05.00..

Skrevet

Hvis de holder på til langt på natt hver helg, så hadde jeg nok gitt beskjed, men hvis det er en veldig sjelden gang så hadde jeg ikke engang vurdert det. Da hadde jeg heller ligget våken halve natta og irritert meg (og det har jeg også gjort noen ganger).

Skrevet

Nja, ikke etter 24 i helgene og da er det vegg i vegg. Jeg har ørepropper.

Skrevet

Hehe=P Bruker egentlig ikke å planlegge å ringe på å klage hvis det fortsetter til 2300 da=P Men er gravid og syyykt trøtt. Har desverre ikke noen sov-i-ro i hus=( Har vanligvis brukt det. Men har ikke hatt det de 2 siste gangene det har vært festbråk her.

Også kommer lillemor til å våkne kl 06 i morgen, og jeg trenger virkelig den søvnen jeg får nå for tiden! Kan sove 16 timer i døgnet..=/

Skrevet

Da er jeg med;) Lurte på om du var en slik snurpete sur dame..he.-he!

Nei da- er jo ikke gøy å ikke få sove, men er jo desverre slik man må tåle litt av av og til... Du får pakke puta godt rundt ørene:=)

Skrevet

Hehe! Skjønner at det virket litt sånn altså!

Har klaget på festbråk 1 gang før... Det var til de vi leide til før.. Jeg hadde 3 uker igjen til termin og de holdt på til 4.30... DA sendte jeg meld kl 03.30 om at jeg ikke fikk sove. Var diger og svær og vondt overalt, jeg satt jo å sov de siste ukene =P klarte ikke å ligge, var så vondt.

Da klagde jeg. Sendte sms opp. Ble ikke bedre. Fikk meld dagen etter om at han ikke hadde mobilen på på fest og at jeg skulle ha kommet opp=P Hehe. Så var jo ikke SÅÅ ille at jeg gikk opp. Men nok til at jeg satt oppe til 4.30 og irriterte meg.

Ellers går det ganske greit med litt bråk=)

Hørte vel en 3-4 unger som skrek i sta her, så musikken er betydelig lavere. Hører den nesten ikke nå =) Flott =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...