Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Da jeg var hos gynekologen fikk jeg samtidig med en resept på Pergotime, men i dag da jeg skulle hente de ut her i Oslo var tomt over hele linja. Tror jeg har ringt rundt til samtlige apotek her i byen, og til slutt i desperasjon ringte jeg vaktapoteket, der fikk jeg utrolig god service, han kunne gi forklaringen på hvorfor det var tomt: det var tomt fra produsenten, og ikke sto det noe dato når de kom igang med produksjonen igjen. Det kunne ta uker eller mnd, jeg følte at alt kom til å stoppe opp nå. MEN, ja en kjempe men, med et hode som jobbet under spreng for å finne en løsning fant jeg en løsning, jeg ringte vaktapoteket i Trondheim på Solsiden, traff ei kjempe søt og koselig jente som la til side en eske til jeg får sendt resepten min i morgen Ble så glad, så glad for nå stopper ikke planen vår likevel <3 <3
Kjempeglad mamma Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Takk for informasjon, får gå på jakt på mandag, forstår jeg... Lykke til med planene dine!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg har alltid bestilt på forhånd.. er veldig lurt.. Så veit jeg at det er der når jeg trenger det... ellers kan skuffelsen bli stor... men godt at det ordnet seg... lykke til med "pergojakten" videre...
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2009 Ååå smart du Men nå er no hvertfall min resept på vei til Trondheim, kommer til å være verdt vær ei eneste krone tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå