Lilli med småtrolla Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Er denne boken en fortsettelse på en bok? Eller kan jeg lese denne uten å ha lest noe av Jo Nesbø før?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Er siste bok i serien om Harry Hole. Men hver bok er avsluttende, så du trenger ikke ha lest de tidligere. Og boka (og alle andre om Harry Hole) er FANTASTISK bra:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 jepp.jo nesbø sin hovedperson går ijenn i bøkerne hans, men du trenger ikke ha lest de andre får å lese denne,det er ingen fortsettelse. jeg leste forje bok av han, så leste jeg alle de før der etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Niks men du burde lese alle bøkene for de er kjempe bra alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå