minni08 ♥ Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 er god altså!! Håper han vinner i år:) Bruker ikke vanligvis å se på skal vi danse men i dag står det på. WOW!
Tante Bassa Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Enig! Han er råflink og fortjener å vinne :-)
Snakkelittmeddeg Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Det rister i eggstokkene når han danser, snakker, smiler og egentlig bare er!!! ;o)
xxxJulianexxx Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Blææææh.... Jeg kunne ikke fordra han da vi var yngre. Han har jo sikkert forandret seg siden da. For det har jo jeg. Men jeg klarer ikke la være å tenke på hvordan han så ut og oppførte seg da han var ungdom. Jeg håper noen andre vinner!
Gjest Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Aner ikke hvordan han var som ungdom, men som voksen er han hyggelig, morsom og sjarmerende. Men kanskje ikke akkurat kjæreste-materiale.
cherry coke Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Hadde tatt han glatt!! Men la aldri merke til han før skal vi danse, men nå...yummy!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 Rister i eggstokkene?? Hehehehehe. Han er jo bare komisk. (Som i morsom). Men han er sinnsykt flink da =)
Gjest Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Og de hoftebevegelsene da. Noen Må jo ha glede av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå