Gå til innhold

fy f... han danse carsten...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er god altså!! Håper han vinner i år:) Bruker ikke vanligvis å se på skal vi danse men i dag står det på. WOW!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Han er råflink og fortjener å vinne :-)

Skrevet

Det rister i eggstokkene når han danser, snakker, smiler og egentlig bare er!!! ;o)

 

 

Skrevet

Blææææh....

 

Jeg kunne ikke fordra han da vi var yngre. Han har jo sikkert forandret seg siden da. For det har jo jeg. Men jeg klarer ikke la være å tenke på hvordan han så ut og oppførte seg da han var ungdom.

 

Jeg håper noen andre vinner!

Skrevet

Aner ikke hvordan han var som ungdom, men som voksen er han hyggelig, morsom og sjarmerende. Men kanskje ikke akkurat kjæreste-materiale.

Skrevet

Hadde tatt han glatt!!

Men la aldri merke til han før skal vi danse, men nå...yummy!!

Skrevet

Rister i eggstokkene?? Hehehehehe. Han er jo bare komisk. (Som i morsom). Men han er sinnsykt flink da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...