OsloMor Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jada, sånn sitter jeg og tenker her sporten står på, he-he:) Så han på Skavlan i går også da, og synes han var veldig sympatisk der også.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Ja hvem ville ikke falt for hans sjekketriks:-) Flott mann uten tvil.
tante grusom master of law Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Ja, det är liksom lite bättre kvalitet på oss svenskar:P
OsloMor Skrevet 7. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2009 He-he, ja det synes du nok ja;) Svenske menn har gjerne en selvsikkerhet mange norske menn ikke har, synes jeg. (Selv om min er norsk óg selvsikker, så jeg er fornøyd med han altså
tante grusom master of law Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Hehe, hvis jeg skal være ærlig så foretrekker jeg norske menn. Men det finnes jo unntak.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 nå har jeg bare sett bildet. for jeg brukte kvasir på navnet.og HÆ?
tante grusom master of law Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Du skal nok ikke basere deg på hans utseende, det er charmen som trekker opp. Men, han er ingen Odd Nordstoga akkurat, hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 oki. jeg skal vente med å si noe før jeg har sett han på TV
OsloMor Skrevet 7. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2009 Han er jo kjempesjarmerende og morsom! Jeg har ingen erfaring med svenske menn, bortsett fra de jeg har jobbet sammen med og en jeg klinte med på Roskilde i 96 eller deromkring;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 jeg er en av få som generelt sett ikke syns svensk er noe pent. men det kan jo hende han her glimter til. har du sett bilde av gunnar på hio sine sider?... det setter ting i perspektiv... hahhaha
OsloMor Skrevet 7. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2009 Altså, jeg har ingen greie med svensker generelt altså Men, ja jeg har sett bilde av Gunnar, og det var et strålende eksempel, ha-ha;)
cherry coke Skrevet 7. november 2009 #13 Skrevet 7. november 2009 Har lite erfaringer med svensker selv, men jeg har også klina med en svenske på Roskilde ;-)
OsloMor Skrevet 7. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 7. november 2009 He-he, det er jo obligatorisk på minst én Roskilde festival;0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå