Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Haha, rart spm, men noen som er flinke? So får det glatt og pent uten nupper? Og gi meg gjerne en step-by-step forklaring på hvordan du gjør det...Om man skal kun ha en stripe, hvor langt opp skal den gå og hvor slutter den? Vil ha litt sånn lekker, men ikke helt barbert nedentil. Takk for hjelp!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Jeg er ikke den rette til å gi deg tips, for jeg får alltid kløende nupper, på tross av at jeg smører med nøytral fuktighetskrem i flere dager etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Først peelinggel, så høvlen med gode blad (ikke engangs!!). Jeg barberer først sidelangs, og så mothårs. Deretter smører jeg med vibratorrens, og så med aloe vera. Myk og fin, og ingen stygge prikker.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Vil du ha en glatt i 3 uker eller 3 dager? Hvis du vil ha det i 3 uker så må du tåle å vokse det bort. Det kommer til å gjøre drit vondt, men du må tåle det. Neste gang når du vokser det så skal du se at det ikke er noe forskjell mellom kjønnhår og hår på beina. Det kommer til å bli veldig tynne hår som du kan lett fjerne.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Jeg bruker veet hårfjerningskrem.. glatt og uten nupper:) Jeg har en veldig kort stripe
Tommage♀♂ Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Pinsett ja, hehe, det skal jeg jammen meg ALDRI prøve. Men altså jeg barberer uten krem av noe slag, og har ikke prikker eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå