Gå til innhold

Jeg bare lurer ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære har store brannskader i ansikt, overkropp og hender da han og noen kamerater lekte med ild da de gikk i 5 klasse og min samboer tok fyr. Så når jeg er på fest med han hører jeg noen ganger folk tiske og hviske litt om hva jeg gjør sammen med han osv.. Hva er det med folk egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slemme, umodne og lite kloke.

Sannsynligvis ikke så mye livserfaring eller eventuelt har de ikke hatt så mange utfordringer /vanskeligheter her i livet, slik at de ikke kan sette seg inn i andres situasjon. En dag er det deres tur til å møte livets nedturer også.

Skrevet

Blir så lei meg på dine vegne... Det fins så utrolig mange uvitende mennesker, som ikke ser lenger enn nesa rekker!

Tror du rett og slett bare må innfinne deg med å høre slike kommentarer.

Mannen din er sikkert en flott mann, uansett hvor mange arr han har!

Skrevet

Jeg får bare så vondt av han. Han sier selv at han ikke bryr seg. Men hans venner har sagt til meg at han alltid har hatt dårlig selvtillit pga dette, da spesielt når det kommer til det å prate med jenter (kjærester). Nå er nå ikke det problem lenger da, ettersom han nå har både samboer og en liten sønn.

Men må nok bare leve med det, og heller være stolt av å være mer moden enn andre folk! :)

HI

Skrevet

Synes mest synd på disse menneskene jeg. De vet åpenbart ikke hva ekte kjærlighet er, og legger mer vekt på andres utseende enn det de kan gi som menneske.

Skrevet

Signerer anonym over. Fy søren for noen folk. Det er faktisk det indre som teller, og de håper jeg de som snakker nedsettende skjønner når de blir VOKSNE!!

Skrevet

så synd! Folk er så uforskammede! Håper du klarer å heve deg over det!

Oppegående mennesker forstår at utseende ikke betyr noe, men personen man elsker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...