Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 min mann har som tradisjon å ha hvetekaker med godt julepålegg på på julaften..jeg har i flere år bakt dette...men finner IKKE igjen oppskriften..og finner ingen på nettet som jeg tror er den rette.... har noen en god oppskrift på dette?? vet det blir tre ganske store kaker som jeg kan steke på ett brett.... og at det er ganske mye sukker og smør i oppskriften......... hjelp?? kan noen redde julen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå