Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 I ei bygd jeg kjenner er det avdekket flere overgrep fra år tilbake. Folk diskurerer jo dette og da denne uttalesen kom sa de andre seg litt enig i at dette var veldig vanlig da de var små, at smågutter ronket eldre menn for penger o.l. Hvilket inntrykk ang. dette har dere av plassen dere vokste opp? Dette gjelder vel helst gutter og pedofile menn.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 HVA???? Huff,glad jeg ikke er fra den bygda!!! Ingen tegn til at noen hadde slike jobber her da de var små...HELDIGVIS!!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Oisann.. vet ikke, men jeg tror jeg runket fetteren min da jeg var fem og han var fire.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Dette er hvertfall ikke normalt her, og skal ikke være normalt heller.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Hva faen? *midlertidig målløs* Har aldri hørt om liknende!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 HI her, Ja jeg synes dette var hårreisende men de voksne mennen som fortalte meg dette sa at alle visste hvem disse mennene var og at noen valgte å ronke de for penger heller bare henge rundt i huset deres fordi de var generøse mot de (da de sikkert håpet på få noe tilbake.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Bygdetullinger! Hvorfor var det ingen som tok affære?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå