Gå til innhold

Noen som har navnfest bare med venner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har liten ,men ett veldig dårlig familiforhold med tungt alkoliserte foreldre og har nå egentlig bestemt meg for at jeg får greie meg uten familie(Noe som jeg har gjort siden jeg var 15)Men vil veldig gjerne ha navnfest/dåp slik at min datter kan ha bilder av at det var noen som feiret hennes navn når hun var liten og kankje ha noe "dåpsgaver"som gode minner for den dagen..Kan man ha en slik dag med venner samtidig som det blir litt høytidlig rundt det.??.Pappan til barnet er ikke norsk og har bare 2 brødre her i Norge som selvfølgelig er hjrtlig velkommne,men vi har begge masse venner med og uten barn...

Også skulle jeg øsnke min datter kunne fått sine gudmødre og fedre,men er det bare for de som døper??

 

Setter stooor pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! navnefest er jo en humanetisk sermoni, å den er veldig fin! du kan ha faddere der oxo. Ta kontakt med humanetisk forbund dr du bor å spørr de ang slike ting. :)

 

Når det gjelder gjester er jo dette helt opp til deg selv. jeg synes absolutt du skal gjennomføre det, ha sermonien å lag i stand en fest med go mat etterpå. det gjorde et venne par av oss å det er nesten akkurat det samme som dåp i kirka ( du bare slipper de trasige salmene ;)

 

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...