Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jeg og samboeren har vært sammen i 6 år. Nå er vi begge veldig babysyke..men prb er at jeg bare har en deltidsjobb og har nettop blitt ferdig med min andre bachelorgrad.. Har ikke klart å få jobb fordi det er ganske dårlig arbeidsmarket nå... Jeg har så lyst på barn og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Men jeg vet at det er stoooooooor etterspørsel etter kompetanse som jeg fikk i min første bachelorgrad MEN jeg har lyst å jobbe med det jeg utdannet meg nå dvs andre bachelor... Hva ville dere ha gjort? Skal jeg bare få en jobb nå for å kunne lage barn/ kjøpe leilighet og lete etter bedre jobb etterpå eller skal jeg vente?...Jeg er ikke så veldig ung heler... Jeg er redd at jeg kommer til å vente leeenge for å kunne få en jobb hvor jeg kan bruke min kompetanse...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Du må jo vente med å jobbe om du blir gravid og.. (Altså, da skal du jo i permisjon og div) Hvor lang tid tror du det tar før du får drømmejobben da? et halvt år, 2-3år, eller et par mnd? Er deltidsjobben din så stor at du enten kan få flere vakter, eller at du har jobbet så mye at du får permpenger? Hmmm.. Prøving kan og ta tid.. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort, men tror kanskje jeg hadde prøvet smått.
blond Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Jeg ville søkt jobb der jeg hadde sjanse til å få jobb og der lønnen og arbeidsforholdene var ok. Når ansettelsen var i boks ville jeg startet prøveperioden, når du er i fødselspermisjon kan du søke nye jobber.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Nei,jeg kan ikke få flere vakter hvor jeg jobber nå...desvverre... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå