Gå til innhold

hvor mye ville du tatt for en emmaljunga duo edge 2007 modell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

pent brukt, med alt tilbehøret som følger med??

skal lage finn annonse og er så¨usikker på pris..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var det med stellebag på din? var det noe særlig interesse for brukt emmaljunga? jeg bor i oslo

Skrevet

Jeg skal også selge min nå, tenkte 4000,- inkl sportsdel, matchende stellebag, regntrekk

Skrevet

Kan ikke skjønne at folk betaler 4000 + for en brukt vogn!!!

Hadde aldri betalt mer enn 2000 uansett hva slags vogn det var.

Skrevet

Jeg skal kjøpe vogn, men hadde aldri giddet å kjøpt brukt vogn hvis den ikke var svært billig i forhold til ny. Da legger jeg heller til et par - tre tusen ekstra og får ny, selger den rimelig etter bruk og sparer inn igjen en del av det jeg ville ved å kjøpe en dyr brukt vogn.

Skrevet

Synes dere overpriser noe helt sinnsykt jeg...

Solgte akkurat min Teutonia Mistral kombivogn, kjøpt i 2008 for 1800,-

En Emmaljunga ville jeg satt til 2500,- på Finn og vært villig til å gå ned til 2000,- om noen var gode til å prute. Bare for å ha sagt det har jeg Emmaljunga City cross selv, kjøpt nå i høst. Regner med å selge den neste år for ca 2000,-

Men man ser jo hvilke vogner som ligger i uker og måneder på finn også da, det er de som er så utrolig høyt priset. Vanskelig å finne kjøpere til en brukt vogn som koster nesten like mye som en ny. Nå må du huske på at 2010 modellene har kommet i butikkene, så i romjulen begynner de selge helt nye 2009 modeller på salg i butikkene, ingen som gir 4000,- for en brukt 2007 modell da!

Skrevet

Dere som svarer at 2000 er maxpris, vet dere hvor mye en emmaljunga koster ny pris?

Duo Edge vognen blir solgt med både bag og sports del. Så man har faktisk to vogner i ett. Da er det vel ikke så gale pris? Som om man skulle kjøpt TO vogner

Skrevet

Forresten, er ikke City cross en del billigere enn edgen? Og en del mindre utstyr på/med den?

Skrevet

Jeg betalte gladelig 4000 for vår Teutonia..men det var tvillingvogn :-)

Skrevet

Men man får bare ett understell, og det er vel ofte det som "skranter" på Emmaljunga-vognene (jmf flere venner av meg).

Nei takke meg til Simo - der snakker man kvalitet. La min 2007-modell ut for 4500 og fikke masse telefoner, kunne sikkert ha tatt en tusing til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...