Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Hun tar tak i hendene mine å reiser seg opp, skal hun få lov? Hun ler seg skakk når hun står, kjempe stolt av seg selv! Hun står å "hopper". Bøyer knærne litt å retter seg opp igjen med vilje. Hun satt seg opp når hun var 4.5mnd. Hun krabber ikke enda, men det er like før. Blir det for stor belastning å stå så tidlig? eller er det tidlig egentlig?
Underveis --> Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Alt med måte, er vel en god regel ;-) Jeg ville nok kanskje ikke gjort det så ofte, men jeg har en som er ganske tidlig ute med det der selv, og jeg kan vel egentlig bare drite i å få ham til å sitte på fanget, f.eks. (7 mnd nå). Han klarte å bære sin egen vekt allerede da han var 2,5 mnd gammel, men jeg har ikke latt ham stå så mye alikevel. Ikke har vi "gått" med ham heller. Ser ikke helt poenget. Går fort nok som det er her nå, egentlig :-S Det må være lov å leke litt, så om hun synes det er hysterisk morsomt, så er det sikkert greit av og til. Er vel anbefalt at man støtter godt og bærer en del av vekten for dem. Ville alikevel latt henne leke mest på gulvet på magen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå