Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Er det dumt i 1. trimester? Jeg gjorde det med et skjerf foran munn og nese, men innåndet litt kjente jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Tenk om babyen blir impregnert da?! Tror ikke det er farlig, så lenge du ikke føler noe ubehag så. Litt er ikke farlig, sniffer du hele boksen vil jeg tro at det kan være skadelig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Ja, jeg forstår at jeg kan lyde hysterisk. Er veldig bekymret over det meste i graviditeten desverre. Slitsomt, men sant!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Jeg beiset huset i 1. trimester, men trodde ikke jeg var gravid på den tida.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 jeg sprayet impregneringsspray bare for å sniffe jeg. mmmm!! gjør det enda. men ikke foran babyen.. yeah I'm a psycho girl
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Jeg ville latt mannen gjøre det, evt. brukt maske og sprayet utendørs hvis han ikke kunne gjort det. Det er neppe skadelig for barnet å ha impregnert skoene en gang, men det er vel ikke spesielt helsebringende heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå