Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Har en vogn som har stått på verandaen siden i vår. Har stått under regntrekk og egentlig ikke blitt våt, men det har vel kommet fukt under regntrekket. Fant ut at det er kommet mugg på utsiden på vogna. Den kommer til å stå på verandaen i vinter fordi vi ikke har plass i boden. Hadde tenkt å bruke den som sovevogn i barnehagen til neste år. Men der røyk kanskje planene mine... Kan mugg bare vaskes bort? Det er en gammel vogn og jeg har fått den gratis, så er ikke det største tapet dersom den ikke kan brukes til barnehagevogn til neste år (han skal jo ikke begynne før i august... om vi får plass)
Libido- Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 shipshape tar det utrolig lett =) Fås kjøpt på jernia eller andre plasser de har maling osv.
camosilla Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Det er kun veldig høye temperatuer som fjerner muggsporer, men også eddik. Du kan jo gni litt forsiktig med eddik, men det blir jo luktenes litt en stund. Forsvinner vel etter hvert - bedre med eddiklukt enn mugg
Tired mama Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Det samme skjedde med vogna vår. Vi dro på Jernia og kjøpte "slagfjerner" tror jeg det het... Den fjerner i hvert fall slag. Gikk veldig greit bort med det altså! Men er usikker på om mugg og slag er det samme??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå