Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 ligge uten bleie? Jenta mi er snart 5mnd, føler det ikke er ofte nok hun ligger å spreller uten bleie. Det passer seg liksom aldri, å bare ta av bleia. Skal hun ligge å tisse på leketeppet å bli kliss våt? Hvordan gjør dere det? Hvor ofte?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Kun på stellebordet når jeg tar en "kattevask" istedet for bad
Gjest losen Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Du kan jo ta et svært badehåndkle og brette det tredobbelt, så hiver du det på vask om det skjer uhell. Vi var ganske flinke til det, hadde håndklær opppå stellematte i plastikk. Og også når de var eldre så fikk de gå rundt uten bleie, er jo bare å tørke opp om det kommer på gulvet. Nå også, yngste er snart 2, hun får springe naken rundt etter kveldsstellet etc.
Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Litt nå som hun bare er 12 uker og ikke mobil. Om morningen pleier jeg å legge henne på et brettet håndkle på badet mens jeg dusjer og steller meg, og da ligger hun uten bleie i ca 15-25 minutter. Hun synes tydelig det er deilig da, prater og koser seg og er utrolig tålmodig på å ligge helt for seg selv. Blir værre når hun blir mobil, da er det vanskligere å få til synes jeg siden hun da kan tisse hvor som helst.
Kleint Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Jeg gjør det ved hvert stell. Ca hver tredje time Da ligger de ca ti minutter uten bleie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå