Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 http://www.vinnentoyota.no/?CID=13280 Håper noen gidder å stemme på venninna mi sin historie..
Lea Laus Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Jeg har anbefalt den, er det det samme som å stemme?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Ja det er det samme Håper virkelig at hun kan få gi venninna si en bil som oppmuntring i alt det triste...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 "venninna mi", du liksom. Tror du at folk er idioter, eller? Alle skjønner jo at du er ute etter å få folk til å stemme på deg!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Og om det hadde vært det, hva så egentlig??
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Det er uærlig, altså HI gir inntrykk av en fiktiv god handling for sin venninne, noe som ikke er tilfellet, da hun vil mele sin egen kake gjennom å gi intrykk av omtanke for andre enn seg selv. Løgn sanker ikke stemmer hos meg i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 HI her! Er ikke jeg som har sendt inn historien.. Vi har en ny, fin volvo vi, så trenger absolutt ikke ny bil! Men du får tro hva du vil
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Hvis det er tilfellet, synes jeg det er påfallende at du signerer som anonym. Signer med nick og vis bilder av den fine bilen din og deg, så skal jeg heller tro deg!
Miss Honey Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 at dere gidder å bry dere.. hvis dere er mistenksomme eller ikke har lyst å stemme, så trenger dere ikke heller! hvorfor være så negative? jeg har stemt! (selv om jeg har lyst på den bilen selv hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå