Gå til innhold

DNA testing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg få tatt en dna test av meg, min far og min mor for å få sjekket om de virkelig er mine biologiske foreldre uten at de får vite noe om det?

har hørt man kan sende til USA.

Jeg har virkelig behov for å vite, men kan ikke la de få vite om det. Da bryter helvete løs, og det takler jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare akseptere at de er dine foreldre?

Skrevet

Har du bedt om å få se fødselsattesten din? Hvis den eksisterer er de nok foreldrene dine.

Ellers kan du skrive etter kit fra USA, ja - men du trenger DNA fra dine foreldre for å sammenligne...

Skrevet

Jeg er adoptert og det er mine adoptivforeldre som står oppført som foireldre på fødseslsattesten. Så den kan ikke si så mye

Skrevet

Vel, det må jo finnes papirer på dette, men hvorfor vi du egentlig vite det?

Synes du ikke de du har er bra nok?

Skrevet

Du er adoptert og dine adoptivforeldre står oppført som foreldre i fødselsattesten. Mistforstår jeg helt eller mener du at du skal ta dna-test av dine adoptivforeldre for å finne ut om de er dine biologiske foreldre?

Skrevet

Ja, den skjønte jeg ikke helt....

Skrevet

Folkens.,,, det var ikke HI som skrev at hun var adoptert.. hvor vanskelig er det å forstå???

Skrevet

jeg vil dna teste for å finne ut om min far egentlig er min far. han har aldri oppført seg som en far, virker ikke som han bryr seg om meg.. mine søsken derimot er han en far for. jeg er det sorte fåret i familien, og vil vite om det er pga at jeg egetlig ikke er hans barn..

kan ikke spørre om å få se noe som helst, for min familie er meget privat av seg og slike ting er uaktuelle å snakke om.

derfor er det best at de ikke får vite noe.

Hilsen HI

Skrevet

Du trenger et hår/spytt fra faren din. Se på www.gena.no der finner du infoen du trenger.

Har du spurt om dette? En DNA-test er jo ganske dyr. Men merkelig oppførsel av faren din da... :/ Skjønner godt at du undrer...

Skrevet

Om du ikke får dna fra din far så kan du også teste deg og dine søsken, da vil du se om dere har samme mor og far eller om dere kun er halvsøsken.

Skrevet

Okey, tusen takk for hjelpen:)

Setter pris på at noen orker å hjelpe.

Jeg har i mange år undret på dette, og ikke turt å spørre da familien, spesielt min far, er veldig private av seg. De takler ikke spørsmål om familesaker eller slikt. Ikke fra meg eller noen utenfor familien.

Jeg vil virkelig vite om han er min biologiske far, for er han ikke det så kan jo det forklare hvorfor han er slik mot meg. Er han virkelig min far så er han vell bare en dårlig en, så da får jeg bare leve med det.

Må vell leve med det uansett, men kan i alle fall få en forklaring på det om det viser seg at han ikke er min biologiske far.

Nok en gang, tusen takk for hjelpen:)

Skrevet

Hvorfor i all verden svarer den andre personen da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...