Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jeg holder en knapp på ->>- Yppert/DrYppert Alva sug lut men har ikke sjekka...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Alva banker luten - 27000 mot 14000 eller noe sånt. men så er jo Alva et navn også, en del navnedebatt.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Hehe, så de snille banker de slemme her inne? HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Du ser på venstre side der hvor det står "alle forum på dib"? Trykk på det, så får du ei søkerute. skriv inn nikket, med "" rundt om det er mer enn ett ord. Så får du opp alle treff og antall.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 Emma & Adrian ett eller annet tror jeg har en bra rekord her inn og det bare på en helg....... Sjukt
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Emma & Adrian har bare totusenognoe.
Gjest losen Skrevet 7. november 2009 #15 Skrevet 7. november 2009 http://www.dinbaby.com/felles/debatter_chat/mest_aktive_brukere Er link på førstesida på DIB
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #16 Skrevet 7. november 2009 Jo, men det er bare hvem som har vært mest aktiv de 2 siste ukene, ikke totalt
Gjest Skrevet 7. november 2009 #17 Skrevet 7. november 2009 Vil tro jeg ligger godt an siden jeg har hatt samme nicket (bare med ulikt påheng) i 6 år nå ;-) Vet jeg bruker mye tid her inne, det kommer i stor grad av hvor vi bor og at jeg har vært mye hjemmeværende og student. Merket jeg var svært lite innpå disse sidene når jeg jobbet i fjor, men blir fort mye når man laller rundt hele dagen helt alene. er desverre ikke noen andre hjemme her vi bor, langt, langt ute på landet. Gleder meg til å flytte til noe mer sentralt neste sommer, og å komme i jobb igjen! :-)
blond Skrevet 7. november 2009 #18 Skrevet 7. november 2009 Det er ikke mulig å søke på nick, søker du på f.eks "blond" får du opp alt som er skrevet som inneholder ordet blond.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #20 Skrevet 7. november 2009 De aller fleste treffene på mitt nick er når andre har brukt nicket mitt for å "rope" på meg eller har nevnt meg i andre sammenhenger.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #21 Skrevet 7. november 2009 blond, det blir jo litt ettersom - noen nick er jo definitivt bare nick også - yppert og suglut for eksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå