Gå til innhold

Hvilket nick er det flest treff på, tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder en knapp på

->>-

Yppert/DrYppert

Alva

sug lut

men har ikke sjekka...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alva banker luten - 27000 mot 14000 eller noe sånt. men så er jo Alva et navn også, en del navnedebatt.

Skrevet

Hehe, så de snille banker de slemme her inne?

HI

Skrevet

Du ser på venstre side der hvor det står "alle forum på dib"? Trykk på det, så får du ei søkerute. skriv inn nikket, med "" rundt om det er mer enn ett ord. Så får du opp alle treff og antall.

Skrevet

Emma & Adrian ett eller annet tror jeg har en bra rekord her inn og det bare på en helg....... Sjukt

Skrevet

Emma & Adrian har bare totusenognoe.

Skrevet

Jo, men det er bare hvem som har vært mest aktiv de 2 siste ukene, ikke totalt

Skrevet

Vil tro jeg ligger godt an siden jeg har hatt samme nicket (bare med ulikt påheng) i 6 år nå ;-) Vet jeg bruker mye tid her inne, det kommer i stor grad av hvor vi bor og at jeg har vært mye hjemmeværende og student. Merket jeg var svært lite innpå disse sidene når jeg jobbet i fjor, men blir fort mye når man laller rundt hele dagen helt alene. er desverre ikke noen andre hjemme her vi bor, langt, langt ute på landet. Gleder meg til å flytte til noe mer sentralt neste sommer, og å komme i jobb igjen! :-)

Skrevet

Det er ikke mulig å søke på nick, søker du på f.eks "blond" får du opp alt som er skrevet som inneholder ordet blond.

Skrevet

De aller fleste treffene på mitt nick er når andre har brukt nicket mitt for å "rope" på meg eller har nevnt meg i andre sammenhenger.

Skrevet

blond, det blir jo litt ettersom - noen nick er jo definitivt bare nick også - yppert og suglut for eksempel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...