Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Har en kollega som bestandig legger på masse punktum eller alt hun skriver. Feks: "Møtet vi hadde i går var konstruktivt..........." For meg virker det da som hun er litt ironisk? Hva synes dere? Hun sender dette ut til alle, ikke bare folk på jobb men eksternt også. Jeg synes det er skikkelig flaut! Vi fikk en helt vanlig forespørsel om noe fra eksternt hold og da svarte hun noe sånt som "Ja, det står på handlingsplanen vår for dette semesteret......." Var jeg den eksterne ville jeg da tolket dette som at dette burde jeg ha visst fra før, og ikke spurt om. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Jeg er enig med deg her, og ville tolket disse eksemplene på samme måte som deg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Ville ikke overanalysert det for mye. Prikker bak enhver setning er en utrolig dårlig uvane, og man merker det ikke selv engang.. :s Mulig hun ikke ser det selv. Men syns helt ærlig det er litt uproft i jobbrelaterte mailer. \Prikkeavhenging som prøver å slutte..
Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Enig med deg (og der fikk jeg en påminning om å ikke bruke mange prikker).
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Men ville dere kommentert dette til henne? Vet ikke om jeg tør, hun kan nemlig være litt små-bitchy. Og vi skal jo jobbe sammen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Det er sikkert bare en dårlig vane... Men det passer seg ikke i jobbmail... Jeg ville tatt det opp med henne hvis det passet seg sånn, og spurt om hun setter så mange punktum etter hver setning for å markere noe, og i så tilfelle hva, eller om det bare er slik hun skriver. Da blir hun i alle fall obs på det......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå