Gå til innhold

Idag fikk jeg min Abtronic X2 ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å så på tv da veit dere en tidlig morgen. Også kom det tv shop (eller tvins som det og heter). Og der var det noen som lovet flotte magemuskler ved å kjøpe Abtronic X2 muskelstimulering. Så idag hentet jeg den på posten. Så nå er jeg spent. Har såvidt prøvd den, fy f... det var litt ubehagelig i starten ja, som tusen nåler som stikker inn i huden. Men ble faktisk litt støl i magen etterpå. Så nå skal jeg prøve i en måned og se om jeg får noen resultater.. Jeg må jo si jeg er litt skeptisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du blir støl er jo besviset på at det virkelig virker da:) Men at det er noe bedre enn "vanlig " trening tror jeg ikke noe på.

Mål midjen din nå også måler du igjen om måned, spennende:)

Skrevet

ikke for å skuffe deg frøken..men jeg hadde sendt tilbake abtronicen med en gang..for det går IKKE and å punktrene!! det er det samme som om du skulle ligge og ta situps i flere måneder og det uten resultat. Eneste som funker er kondisjon og utholdenhet kombinert med styrke:)

Skrevet

Det blir jo litt feil å si da anonym 1456.

Klart man kan punktrene, men man kan ikke punktrene bort fett. Hvis hun ønsker å trene bort fettet på magen med denne dingsen så går ikke det, men hvis ønsket er å få strammere muskler så vil det fungere.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg vil med den jeg ;) Massere ryggen min kanskje.

HI

Skrevet

du, hi

kan ikke du legge inn rapport om 1 måned da? hadde vært veldig spennende å høre om slike produkter faktisk funker:) hadde jo vært genialt hvis du fikk merkbar effekt med feks færre cm rundt midjen.....

Skrevet

Så spennende, jeg bestilte meg en i går så vi får håpe den funker:-)

Skrevet

Jeg kan legge inn en rapport. Men må bli om litt mer enn 1 måned.. Står nemlig at man ikke skal bruke den under menstruasjon. Også må jeg og kjøpe et målebånd ;)

HI

Skrevet

Tips til deg som har kjøpt.. det var ikke noe godt uten gele på putene! ;)

Men på program 4 og nivå 2 med gel så var det riktig så behagelig.

HI

Skrevet

takk hi, skal også legge ut rapport etter å ha brukt den en stund, håper jeg får strammet opp magen litt og få bort håndtakene...

Skrevet

Kan man bruke slik når man er gravid?

Skrevet

Det tror jeg ikke man burde. Står at man skal rådføre seg med lege hvis man skal bruke det etter en fødsel. Og skal ikke brukes over livmora når man har mens. Så da tror jeg man burde styre unna under en graviditet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...