Gå til innhold

Bakovervendt eller forovervendt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags ørnesete har dere til de på ca. 3 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn på snart 4 og snart 2 sitter begge bakovervendt i bilen. Vi har seter av merke besafe

Skrevet

Leser du innleggene før du svarer?

Skrevet

Vår ørn satt i forovervendt fra 1 år.

Skrevet

Min ørn har ikke sete, han. Han har et bur hvis han skal på biltur, men det er sjeldent, da han mener han kan fly fortere enn bilen kan kjøre, og da venter han på oss når vi har kommet frem med bilen. Med mindre han blir litt sidetracket av å ta opp sovende unger fra vognene som står ute - da må vi vente på ham og samle opp unger som kan leveres på vei tilbake. Uten noe bilsete i det hele tatt.

Skrevet

Håper du som meg gir ørnen burarrest når han kidnapper små babyer som er ute og sover i vogna. Slemme ørn!

Skrevet

Ja, det gjør jeg, absolutt! Og så må ørnen min også si unnskyld til de skremte foreldrene. Så uoppdragen ørnen min er! Skjønner ikke hvorfor jeg gidder beholde ham, egentlig, men han er jo så morsomt ellers.

Skrevet

15.00. Ikke noe sete?? Du er en ørnemishandler! Jeg skal finne IP-adressen din og ringe ørnevernet!!!!!!

Skrevet

Du, anonym, han kan jo ikke sitte i en ørnesete! Det prøvde vi engang, brukte masse penger på å få laget en skikkelig bakovervendt ørnesete til ham, da han er kun 3 år, men vet du hva? Ørnenebben er kraftige saker og han spiste rett gjennom selene. Derfor må vi bruke stålbur på ham de få gangene han sitter på i bilen. For som sagt tidligere, han vil helst fly og møtte oss der, samt plukke opp uvitende barn på vei dit. Snille ørnen min, som vil bare at jeg skal få alle de barna jeg har lyst på uten å gå gravid eller føde dem. Han skjønner jo ikke at man ikke kan ta andre sine unger, særlig de som sover ute i vogna. Har prøvd å forklare det, men han skjønner det bare ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...