Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jeg er i et forhold som jeg ikke føler gir meg noen ting. Føler meg helt tom innvendig..... Vi har vært sammen i 8 år og har to barn sammen på 4 og 2 år. Jeg har ansvar for det meste i hjemmet,både når det gjelder hus og barn. Jeg jobber natt, så han har barna alene da, men jeg kjører de i barnehagen når jeg er ferdig på jobb og henter de når jeg står opp. Dette innebærer at jeg får ca 6 timer søvn i døgnet, noe jeg merker er litt for lite. Når jeg kommer hjem lager jeg middag og gjør husarbeid og tar meg av ungene frem til de skal legge seg. Vi har litt sex, ca 1 gang i uka, men føler at det kunne være hvem som helst, og ikke en jeg føler noe spesiellt for. Nå har han vært sykemeldt en periode, og gjør bare ting som han selv har lyst til. Ikke snakk om å avlaste meg litt i forhold til kjøring i barnehage eller lage middag. Han kan støvsuge hvis jeg ber han om det, men ellers blir det gjort lite. Han har til dags dato aldri vært med ungene til lege, helsesøster eller møter i barnehagen. Vi har snakket om problemene ca 100 ganger, men han blir sur i flere dager,så skjerper han seg i noen uker for så å falle tilbake i gamle rutiner.... Den eneste grunnen jeg føler at vi er sammen for er barna.... Og at jeg er glad i han, men mer som en venn og bror...Føler meg så tom og sliten..... Har bare lyst å legge meg under dyna og gråte... Føler meg aldri glad lenger....
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Ingen som har en liten kommentar til meg? HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Kan dere ta en tur i terapi sammen, fanilievernkontoret kan være en arena for dere kanskje? Virker ikke som han skjønner hva det er å være far og hvilke ansvar som følger. kanskje han trenger litt bevistgjøring og dere et spark bak for å lære å prate sammen om hva behovene deres er.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Har snakket med han om dette, men det er umulig å få han med... Jeg er bare lei og utmattet av hele forholdet.... Føler vi har snakket og snakket i snart 2 år, men det blir ikke forandring...HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Elsker du han da? Hvorfor har du ikke gått fra han?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Tror ikke at jeg elsker han..... Han er veldig snill og god på sin måte, og jeg har vel bare håpet at det skulle gå over og de gode følelsene komme tilbake... Og jeg ønsker å prøve mitt ytterste før barna må flytte frem og tilbake mellom 2 hjem... Er vel også litt redd for å bli alene....HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå