Gå til innhold

uansvarlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på dag 30 i syklusen.. dvs. dag 30 etter utskrapning (MA) (fikk beskjed av gyn å regne dagen for utskrapning som første dag i ny syklus). Jeg har vært forberedt på at syklusen kunne bli litt uforutsigbar etter utskrapning, men når jeg fikk el-slim rundt 14 dager etter utskrapningen tolket jeg det som at min syklus var som vanlig (den har alltid vært helt regelmessig). Nå er jeg altså på dag 30 i det som normalt er en syklus på 29-31 dager. Sist testet jeg positivt på dag 29 i syklusen.

spørsmål er: er det uansvarlig av meg å la være å teste i dag fordi jeg skal på fest i kveld?

Jeg tenkte å teste i morgen hvis TR ikke har kommet i løpet av dagen/natta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg!

Synes nok det er litt uansvarlig ja. Når du mistenker at du er gravid, så tar du en test!

Skrevet

Man drar ikke på fest og drikker om man mistenker graviditet!

Det er jo ren idioti!

Skrevet

Hvis du mistenker graviditet bør du teste deg. Den kan også vise negativ siden det er såpass tidlig.

Når man er i prøveperioder bør man være helst avholdende. Jeg var ikke avholdende i mine prøveperioder, men drakk aldri mer enn 2-3 glass vin hvis jeg var på fest i denne perioden. Så fort jeg testet positiv kuttet jeg all alkohol

Skrevet

Jeg hadde gjort det samme.

Hadde nok fått litt dårlig samvittighet hvis testen var positiv, men samtidig blir det i så fall lenge til neste fest, går jeg ut fra...

Skrevet

har testet nå - negativ :(

Så da kan jeg drikke med god samvittighet i kveld - og jeg vet i hvert fall at det ikke er hcg igjen etter ma som kan gi utslag på test!!

ha en god helg jenter!

HI

Skrevet

neida - bare gå på fest og drikk du (for jeg går utfra at det er det du vil)! test i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...