Gå til innhold

Sjekk disse smokkene da! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de var rå-stilige, jeg! Tror jeg må bestille et par til mini ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, dei va ikje mye fine rett å slett...!!!

Skrevet

nei, jeg syns heller ikke de var så fine...

Skrevet

Noen var jo artige da. Humret spesielt over "oink-oink" utgaven, passende i våres tider kanskje?

Skrevet

Uff, nei det var ikke mange fine smokker der.

Skrevet

Haha tuller vi?

 

De er jo grusomme :P

Skrevet

Svært så prippne dere var da?

Sa ikke at de var "fine", sa de var stilige! Må da gå ann å ha det litt gøy!:-)

 

 

Skrevet

Synes de var kjempesøte de det står "I love mommy" og "I love daddy" på :-)

Skrevet

Hahaha, hadde kjøpt en til lillesøster hadde hun fått en;-)

Skrevet

eeeh, mente hun hadde fått om hun TOK SMOKK;-P

Skrevet

Hahaha! Den med tennene på var jo dritkul!

Skitt au at ungen ikke tar sutt :/

Skrevet

Hehe... en del morsomme ja :)

 

Tror nok at Mini hadde fått en oink-oink i disse svineinfluensatider dersom han hadde tatt smokk, men det gjør han jo ikke så da er de pengen spart :) Hehe

Skrevet

Hehe, måtte bare bestille jeg :-)

Harry eller ei, syntes de var artige jeg ;-)

Skrevet

Synes it`s a boy og it`s a girl var søte, men ellrs synes jeg ikke de andre var hverken søte/kule/stilige/fine.. Til en viss grad kanskje morsomme.. :-P

Skrevet

Ja, de er jo morsomme! Så ser ikke helt hva som er problemet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...