Gjest Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Synes de var rå-stilige, jeg! Tror jeg må bestille et par til mini ;-)
Gjest Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 http://www.billybob.no/kategori.php?kategori=42 Hehehe, glemte å legge ved linken ;-) Hi..
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 nei, dei va ikje mye fine rett å slett...!!!
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 nei, jeg syns heller ikke de var så fine...
Gjest Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Noen var jo artige da. Humret spesielt over "oink-oink" utgaven, passende i våres tider kanskje?
Tante Bassa Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Uff, nei det var ikke mange fine smokker der.
Gjest Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 Svært så prippne dere var da? Sa ikke at de var "fine", sa de var stilige! Må da gå ann å ha det litt gøy!:-)
Gjest Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Synes de var kjempesøte de det står "I love mommy" og "I love daddy" på :-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Hahaha, hadde kjøpt en til lillesøster hadde hun fått en;-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. november 2009 #12 Skrevet 7. november 2009 eeeh, mente hun hadde fått om hun TOK SMOKK;-P
Gjest Skrevet 7. november 2009 #14 Skrevet 7. november 2009 Hahaha! Den med tennene på var jo dritkul! Skitt au at ungen ikke tar sutt :/
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. november 2009 #16 Skrevet 7. november 2009 Hehe... en del morsomme ja Tror nok at Mini hadde fått en oink-oink i disse svineinfluensatider dersom han hadde tatt smokk, men det gjør han jo ikke så da er de pengen spart Hehe
Gjest Skrevet 7. november 2009 #17 Skrevet 7. november 2009 Hehehe, ja :-D Vil ikke akkurat kalle de for "harry" da.
hellohello:-o Skrevet 7. november 2009 #20 Skrevet 7. november 2009 Hehe, måtte bare bestille jeg :-) Harry eller ei, syntes de var artige jeg ;-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 7. november 2009 #21 Skrevet 7. november 2009 Synes it`s a boy og it`s a girl var søte, men ellrs synes jeg ikke de andre var hverken søte/kule/stilige/fine.. Til en viss grad kanskje morsomme.. :-P
Gjest Skrevet 7. november 2009 #22 Skrevet 7. november 2009 Ja, de er jo morsomme! Så ser ikke helt hva som er problemet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå