Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Vet ikke hav det går av meg men.. skikkelig sur og misfornøyd i dag! Klarer ikke å tenke på annet enn negative ting, fører liksom samtale etter samtale inni meg.. med: -missfornøy med huset vårt! Hva f.. er vits i å ha et hus til 5 mill. fordi det har stort potensiale til å bli fint, når vi ikke har råd til å fixe på det? Jeg vil ha nytt kjøkken (stygt furu kjøkken med mørk parkett på gulvet), nye parkettgulv hele huset(slitte-all dritt fester seg), nytt vaskerom (fint å ha noe som fungerer med småbarn), nye bad (det ene er bare utrolig stygt, det andre er ok, men der er det bare badekar). Hva er greia ned panel på ALLE vegger i hele huset? Til og med veggpanel i taket!!! Skal ikke takpanel være smal kanskje? Og så bare tre soverom? To oppe og et nede. Huset er jo kjempestort, hva skal man med sååå stor stue? Det er soverom vi trenger!! Særlig siden svigerfamilien invaderer huset med jevne mellomrom-og de er mange! Mannen min sier at huset har topp beliggenhet og at vi har penger til å fixe alt om 2-3 år. Jeg tenker: Da har vi bodd her i 5 år, det er jo mens man har baby og småbarn og er masse hjemme at man vil ha det fint og praktisk rundt seg. Jeg angrer på dette huskjøpet!!!! Og beliggenhet? Halve hagen er jo en skråning! Utsikt da men, jeg vil ha mer flat gressplen jeg! Kjøpte huset før vi fikk barn, så bommet litt synes jeg.. Ville heller hatt et nytt og freshed hus i en litt lavere prisklasse om så. KLAGE-KLAGE ja... Er misfornøyd med hunden vår også, han er bare way too much to handle... Ser ut og høres mer ut som en gris enn en hund. 40 kg, strid, stad og veldig sterk. Akkurat nå ligger han ved siden an meg å fiser og fiser, lukter ikke akkurat blomster. Han er SNILL da, men må passes på hele tiden. Mannen min mener han bare er i tenårene og vil roe seg etterhvert. Joda, han er bare 1 år, men hvem er det som er hjemme og sliter med han hele dagen (+ en 1,5 åring og snart en baby). Ettåringen er jo i bhg deler av dagen og akkurat jobber jeg, men er snart ute i perm igjen.. Mannen jobber til 18-tiden hver dag, så er jo ikke han som holder på med hunden. Feil rase mener jeg, som har hatt flere andre hunder før. men noe sånt er visst umulig å innrømme her.. Og svigerfamilien. Som er hos oss hver jul og mer enn det. Men mest julen jeg synes blir kjip..Jeg kan likeså godt bare jobbe, for de tar over hele huset og skal ha alt på SIN (danske) måte... Da er alt bra, men føler svigermor seg det minste satt til siden blir det STORT bråk, med at ingen er velkommen hos oss osv.. Yeah right.. Og den tenåringssøstern til mannen min, som bare ligger på soffan og ser på tv hele dagen. Jeg blir gal av å ha på tv'en i stua fra morgen til kveld! Vi har faktisk en tv-stue nede også, men der vil ingen være.. Hmm.. var det noe mer nå da? Nei, ellers har jeg det bra! Verdens fineste mann og ett, snart to, nydelige barn. Rinelig god økonomi, gode venner og familie som stiller opp i nærheten. Feel free to cheer med up eller be meg ta meg sammen. Er nok en smule hormonell her..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Haha, du har tydeligvis en surpompdag. Kjenner meg godt igjen, er glad det ikke bare er jeg som har det sånn innimellom:) Akkurat nå er jeg superblid fordi minste barnet endelig sover! Deilig! De daglige greiene dine kan du jo faktisk gjøre noe med. Hva med en dogwalker til hunden? Skjønner at det blir travelt, spesielt når det kommer ny baby, men hunden vil bare bli verre å ha med å gjøre hvis han blir understimulert. Huset og hagen er jeg heller misunnelig på. Vi har også fint nok hus, men det er så lite barnevennlig at jeg får fnatt! Jaja, tror ikke jeg klarer å tenke ut noe lurt for å få deg i bedre humør hvis du først er i det hjørnet, men i morgen ser alt plutselig lysere ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå