Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, er jeg gravid????, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa, ørn, svineinfluensa o.s.v Da har jeg oppsummert ukas siste debatter. Og må si at jeg både er for og imot begge deler (tror heller ikke ørnen er gravid)! Ha en riktig god helg:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Litt av noen grisete ørnedebatter!! God helg til deg og, ørn med måte
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Ørnen er nok ikke gravid, selv om den kan være verpe-klar. Men husk at annonymforum ikke bare er for barnimagen, men også for dinbaby. Og ørnen er jo nettopp ute etter DIN baby. Sulten ørn ønsker seg barn i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå