Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Hvorfor i alle dager blir de fleste som spør om råd på bim angrepet? Begynner å lure på om enten er ikke folk riktig navla her inne, eller så har noen et stort behov for å rakke ned på andre! Her blir alle argumenter vridd om til noe negativt og noe det ikke er, og når en leser gjennom alle svarene som HI får så har det blitt vridd til at HI må være helt jævlig ond. Forstår at noe kan mistolkes i et innlegg, men dette er så over grensen at jeg har begynt å lure på om folk svarer for å være direkte jævlige eller om alt bare er kødd?! Må alltid være noen idioter som ødelegger............
thea - M har gull i gulping Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Helt enig! Og dette er snakk om voksne kvinner med barn, lurer på hva de lærer barna sine og hva slags verdier de barna kommer til å få..
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Helt enig med deg !! Folk er skikkelig slemme her.. Syns det er synd at en ikke skal kunne få et ordentlig svar på det man lurer på..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Veldig enig med deg. Det er altfor mange " perfekte " mødre her inne, som bare venter på å gni det inn til HI, uansett hva det gjelder.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Jeg er ikke helt enig med deg. Jeg synes ofte det blir krig og elendighet når et hovedinnlegg blir motsagt, noe som skjer i større grad her på anonymforumet enn andre steder. Men man må jo tåle å høre at noen andre har en annen mening! Det er klart at tonen godt kan være fin selv om man er uenige, men i første omgang må man tåle å bli motsagt eller finne seg et annet sted å være.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Helt enig. Lurer på om folk er sånn privat, noe jeg ikke tror. Det forumet her er helt vilt.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 En ting er å motsi, en annen ting er å vri på alt som blir sagt.
Sololight Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Jeg har engasjert meg veldig i innlegget "Er det jeg som overreagerer" , jeg vet ikke om dette er et innlegg du sikter til? I utgangspunktet er jeg enig med deg i at det er alt for mye synsing og slutninger som går i negativ favør til HI. Veldig unødvendig. Men i innlegget jeg nevner, argumenterer de uenige både voksent og reflektert i mesteparten av innleggene. Men så blir de blir kalt idioter og hønsehjerner og det som verre er av de som er enige med HI. Det tar helt av, slik at skittkastingen overdøver det fornuftige i innleggene... Det er et utvalg mennesker her inne på forumet som lett går til personangrep, men samtidig tror jeg også at det er mange som tar konstruktiv kritikk alt for personlig. Noen ganger bør man faktisk høre etter, for man har kanskje noe å lære...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 Tror det er svært viktig å skille mellom å bli motsagt her og verbal angriping! En ting er å ha en mening, men det er noe annet å kalle noen for OND fordi de vil ha stedatteren på besøk men pga problemer så får de det ikke til. Dette skjer ofte på slike innlegg der folk ber om råd. Ja, jeg referer blandt annet til det innlegget i dag med hun som lurer på om hun overreagerer. Hun blir kalt for en ond stemor etc, i stedet for at folk kommer med tips, råd og konstruktiv kritikk. Så ordvalg o.l har mye å si. Jeg kommer aldri til å spørre etter råd eller meningen til alle de hormonelle bertene som kun er ute etter å rakke ned på andre for å få utløp for egen frustrasjon. HI
Lea Laus Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Det er sannsynligvis mennesker som ikke tør å stå opp for hva de mener i det virkelige liv, så her inne kan de være anonyme og spy ut eder og galle for egen tilfredsstillelse. Hev deg over det, det er tross alt litt stakkarslig av de..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Snakker du om anonymforumet eller de andre foraene inne på bim/dib, HI? Kan ikke si at jeg har lagt merke til så mye personangrep på andre enn anonymforumet...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #12 Skrevet 7. november 2009 Jeg er ikke HI på innlegget tidligere i dag, men for dette om personangrep. Måtte bare få sagt det! Jeg kan ikke forstå hvordan folk greier å vri ting til å bli helt feil (og aldeles misforstått) slik mange på forumet her gjør. Noen er kun ute etter å provosere, det lyser en lang vei. Tragisk! HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #13 Skrevet 7. november 2009 Dette skjer ofte på anonymforumet på bim, mange som tror de kan være så ekle som mulig fordi de slipper å vise hvem de er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå