Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 vi får jente nummer 2, og tenker å kalle henne Anna.. hva syns dere? er dette er kjedelig navn? eller veldig oppbrukt? vi syns det er nydelig:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Jeg synes det er et fint klassisk navn!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Ikke kjedelig eller oppbrukt. Men dumt at det btyr "anden". "Hva sier Anna?" Gakk :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 hehe...ja, anden ja:) men velger å tro folk ser det annerledes enn forbinde det med en and:) HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Det er fint og gammelt navn, men dessverre også et navn som blir lett for mobberne - barn forbinder det med "and".
Tante Gustava Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Det er et av mine yndlingsjentenavn. Nydelig
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 I en bhg i Oslo er det slik at personalet deler en nøkkel. Denne er festet til en leke-and, antakelig for at det ikke skal være mulig å bare putte nøkkelen i lommen og glemme den. Resultat: Det ropes stadig "Hvor er ANDA", selv om det er ei jente som heter Anna der.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Faktisk heter mine to aller beste veninner Anna De har aldri blitt mobbet for navnet sitt, og and har jeg aldri assosiert med navnet ! hehe.. Lykke til med valgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå