Mamma's trolljenter Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Noen som vet om noen julemarkeder??
erteposen + 4 Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 I skostredet bruker de å ha et julemarked med lokale kunstnere, og der finner en mye fint.
lklk Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Stend jordbruksskole har alltid et bra julemarked, men jeg vet dessverre ikke når det er i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå