IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jeg sliter skikkelig nå med hodepine, hatt det i et par dager nå. Kanskje svinet har tatt meg=( Noen andre sonm sliter med dette?
flower power Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Hei! Får du i deg nok væske? Jeg pleier og få sykt vondt i hue om jeg er sløv på og drikke....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 7. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2009 har hyperemisis og fått streng beskjed av sykehuset å drikke minimum 2 liter om dagen, og det er jeg ganske nøye på.
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Jeg var endel plaget med hodepine rundt uke 9-11. Sjekket litt på nett og snakket med lege min, og fant ut at flere ting kunne forårsake dette. Det er dette med væske, men det virker som du har kontroll på. Får du nok søvn? Jeg legger meg som regel før 11, og sover i 8 timer hver natt. Men jeg begynte å legge meg på ettermiddagen, når jeg kom hjem fra jobb. Trengte visst å lytte til kroppen, som faktisk sa ifra når den var sliten og trengte søvn. En annen ting som kan forårsake hodepine er lavt jernlager. Regner med du har sjekket dette hos legen.
Fifrildi Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Siden du har hyperemis kan det være at du rett og slett ikke får i deg nok mat...? En venninne av meg som var veldig dårlig med hyperemis slet med voldsomme hodepiner under svangerskapet og fikk time hos nevrolog for det. I tillegg er det desverre ikke uvanlig med en del hodepine i svangerskapet. Jeg har ganske mye vondt i hodet (til dels ganske så vondt) nå. Jeg må enkelte dager ta kodein i tillegg til paracet fordi det er så smertefullt. I tillegg må jeg drikke godt over 2,5 liter om dagen, sove nok og være mett for å holde hodepinen på avstand. God bedring! Og kontakt legen din du om det ikke blir bedre.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Jeg har også endel vondt i hode, det er hormonene som gjør det. (så lenge BT ditt er fint da....eller du ikke har migrene) Men det er iallefall normalt å ha hodepine i beg. av svangerskapet, pga et hormon som jeg ikke husker hva heter, men tror det begynner på p.
Mammaaaaaa Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Ja!! Har slitt med hodepine i alle svangerskapene mine! Veit ikkje kva som gjer det...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2009 i dag er jeg ikke like ille, var nok sikkert det at jeg var trøtt i går tenker jeg. Legger meg uuutrolig tidlig om dagen. Senest halv ti på kvelden, så sover jeg etter jobb. Utrolig hvor mye kroppen bruker av energi når den ruger altså...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå