mamma2010♂ Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jeg har vært på 2 UL, en i uke 9 og en i uke 12. Alt helt fint! Fikk høre hjertelyden i uke 11 og nå på torsdag som var (14+2). Har hatt brunlig utflod til og fra siden uke 8 tror jeg.. Legen sier jeg bare kan slappe av, at det er normalt! Noen har småblødninger hele svangerskapet. Men jeg synes det er vanskelig..spesielt siden jeg har hatt en MA! Noen som kan roe meg ned litt?? Trenger å høre om andre som har hatt eller som har det på samme måte!
mamma2010♂ Skrevet 7. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2009 er som regel mest om morgenen, så forsvinner det utover dagen! bare når jeg tørker meg,,,
Vesla222 Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Jeg hadde litt blod i utfloden fra uke 8 til 12, på UL fikk jeg vite at morkaken var litt langt fremme, og at dette kanskje kunne forklare blødningene. De sa at det ikke var noe å bekymre seg for. Nå er jeg i uke 17 og hørte hjertelyden på torsdag, så alt er nok helt fint. Slimhinner kan også være lettblødelige i graviditeten, så jeg tror nok ikke at du heller har noe å bekymre deg for! (Men forstår godt at du er bekymret, det var jeg også!!)
mamma2010♂ Skrevet 7. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2009 Tusen takk for svar! Jeg må prøve å ta det med ro. Så lenge jeg har sett at alt er bra og hørt hjertelyden er det lite som kan gå galt!
husmus &2 Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Hei, jeg har også oppdaget brun utflod i dag og i går. Kun en gang om dagen og kun ett tørk. Jeg får noia selvsagt, men det er beroligende å høre at det er "normalt". Jeg tar nok en tur til legen uansett til uken. Jeg er neimen ikke sikker på om det er brunt blod eller brun utflod....Synes det er vanskelig å vite den gang det aldri har skjedd før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå