AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 De skal sjekke igjen i uke 32, og om den ikke har trukket seg godt nok opp da blir det kanskje keisersnitt på meg.. Var liksom ikke med i planene mine det, da.. Er det muligheter for at den trekker seg opp når den enda ikke har gjort det? Og er det noen som kan fortelle litt om hvordan tiden etter et keisersnitt arter seg...? Er det mye smerter? Hvor lang tid tar det før du kan holde og amme babyen etter snittet? Vil så veldig gjerne ikke gå glipp av noe.. Hadde vanlig vaginal fødsel sist og vil helst ha det igjen..
kathrins Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Hei. Jeg har også lav morkake og er i uke 30, og skal som deg tilbake å sjekke om den har trukket seg opp. Jeg har da som du skjønner ikke noen svar å gi deg i forhold til keisersnitt, men jeg fikk beskjed at det var fortsatt god sjanse for at den skal trekke seg opp av seg selv. Så da er det vel bare å vente å se og krysse fingrene!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2009 Ja, da får jeg bare ha litt tålmodighet, da.. Krysser fingrene for oss begge.
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Hei, jeg hadde også foranliggende/lav morkake og den trakk seg opp i uke 31/32, så det er fortsatt håp:-) Ellers har jeg en vaginal fødsel samt et keisersnitt bak meg, og selv om man kommer seg mye raskere etter en vanlig fødsel, så går det rimelig greitt etter keisersnitt også. Nå ble mitt snitt et hastesnitt hvor jeg mistet mye blod - så det verste for meg var slapphet i fob med jernmangel. Selve operasjonssåret leget seg greitt og raskt, og det vanskeligste var kanskje å huske at man ikke skulle løfte så tungt... Og barnet får du raskt til brystet ditt - også ved keisersnitt:-) Jeg tenker morkaken din har flyttet seg neste gang du er på kontroll, og at du kan planlegge å føde vaginalt! Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå